Çanakkale’nin Biga İlçesi’nde faaliyet gösteren Doğtaş Mobilya’nın patronu Davut Doğan, 40’ıncı kuruluş yıldönümlerini kutladıkları bu yıl yüzde 40 büyümeyi hedeflediklerini açıkladı. Temelleri 40 yıl önce atılan Doğtaş Mobilya, kurulduğu günden bu yana iyi tasarım, yüksek kalite ve mağazacılık hizmet anlayışıyla Türk mobilya sektörünün en önemli markası haline geldi.
Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, 2011 yılın da yüzde 34’lük büyüme sağladıklarını, güçlü bir şekilde girdikleri 2012 yılında ise hem yurtiçi, hem de yurtdışında yüzde 40 büyüme gerçekleştirmeyi hedeflediklerini açıkladı. Doğan, şu anda 65 ülkeye ihracat yapan bir marka olarak, yurtiçi ve yurtdışında toplam 200’ün üzerinde mağaza ile faaliyetlerini sürdürdüklerini söyledi. İhracat yaptıkları ülkelerin başında İngiltere, Almanya, İran, Suriye, Libya ve Rusya’nın geldiğini belirten işadamı Davut Doğan, 2012 yılında yeni pazarlara açılarak, dünyada yayılmaya devam etmeyi ve Doğtaş markasını dış pazarlarda daha çok duyurmayı planladıklarını anlattı.
Ödenen paranın karşılığım veren kalite ve tasarımlarla bugün mobilya sektöründe Türkiye’nin en prestijli markalarından biri haline geldiklerini ifade eden Doğan, “2008 yılında aldığımız Turquality belgesi ile de yurtdışı atılımlarımızı hız kesmeden sürdürerek, bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Büyüme stratejileri ile yurtdışı yeni pazarlar geliştirme çalışmalarımızla ve 2012 yılında yeni projelerimiz, yeni yatırımlarımızla adımızdan söz ettirmeye devam edeceğiz.
Bunların yanında, Türkiye’nin en beğenilen şirketleri araştırmasında sektörün ‘En Beğenilen Şirketi’ olduk. Doğtaş olarak, sektördeki gücümüzü ve başarımızı bu araştırma sonucuyla da pekiştirdik. Her geçen yıl büyüyen, güçlenen, yenilikleri ile dikkat çeken Doğtaş olarak bu sonuç, çalışmalarımız ve başarımızın da bir göstergesi oldu” dedi. 2012’de sürdürdükleri mağazacılık atağıyla dikkatleri üzerlerine çektiklerini dile getiren Doğan, “Yurtiçinde, İstanbul Kavacık ve Bakırköy İncirli, Tekirdağ Exclusive mağazalarımızla açılışlarımıza hız kazandırdık.
Yurtdışında ise yüzde 40 büyüme hedefiyle, yine Exclusive olmak üzere Londra’da ikinci, Umman’da ilk ve Irak’taki üçüncü mağazamızı Erbil’de açarak adımızdan söz ettirdik. Hızlı başladığımız 2012’ye hem Türkiye’de, hem de çeşitli ülkelerde mağazalar açarak devam edeceğiz” dedi. Çok konuşulan bir reklam kampanyasına imza attıklarını belirten Doğtaş Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, “2012 ile tüm bu çıkışlarımıza ‘Sizinle Yaşıyoruz’ reklam kampanyamızı da ekleyerek, sektördeki gücümüzü bir kez daha vurguladık.
Yeni reklam kampanyamız, 40 yıldır tüketicilerin her amnda onlarla birlikte yaşayan bir marka mesajını taşıdı. 40. yılımızı kutladığımız ve yüzde 40 büyüme hedeflediğimiz bu yılda, reklam filmimizin de etkisiyle tüketicilerimizin kalbinde ayrı bir yer edineceğimizi düşünüyoruz” dedi.