65 ülkeye giren Dogtaş dünya markası Çanakkale’nin Biga İlçesi’nde faaliyet gösteren Doğtaş Mobilya 40’mcı kuruluş yıldönümünü kutladığı 2012 yılında yüzde 40 büyümeyi hedefliyor.
Kurulduğu günden bu yana iyi tasarım, yüksek kalite ve mağa.zacüık hizmet anlayışıyla Türk mobilya sektörünün en önemli markası haline gelen Doğtaş’in Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan,’ geçen yıl yüzde 34’lük büyüme sağladıklarını, güçlü bir şeküde girdikleri 2012 de ise hem yurt içi, hem de yurt dışında atağa kalktıklarını söyledi. Şu anda 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren bir marka olarak 200’ün üzerinde mağaza üe faaliyetlerini sürdürdüklerini, ihracat yaptıkları ülkelerin başmda İngiltere, Almanya, İran, Suriye, Libya ve Rusya’nın geldiğini belirten Doğan, bu yıl yeni pazarlara açılarak Doğtaş markasını daha çok duyurmayı planladıklarını açıkladı.
Ödenen paranın karşılığını veren kalite ve tasarımlarla bugün mobilya sektöründe Türkiye’nin en prestijli markalarından biri haline geldiklerini ifade eden Doğan, “2008 yılında aldığımız Turquality belgesi ile de yurtdışı atılımlarımızı hız kesmeden sürdürerek, bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Büyüme stratejileri ile yurtdışı yeni pazarlar geliştirme çalışmalarımızla ve 2012 yılında yeni projelerimiz, yeni yatırımlarımızla adımızdan söz ettirmeye devam edeceğiz.
Bunların yanında, Türkiye’nin en beğenilen şirketleri araştırmasmda sektörün ‘En Beğenilen Şirketi’ olduk. Doğtaş olarak, sektördeki gücümüzü ve başarımızı bu araştırma sonucuyla da pekiştirmiş olduk. Her geçen yıl büyüyen, güçlenen, yenilikleri ile dikkat çeken Doğtaş olarak bu sonuç, çalışmalarımız ve başarımızın da bir göstergesi oldu” dedi. 2012’de sürdürdükleri mağazacılık atağıyla tüm dikkatleri üzerlerine çektiklerini düe getiren Doğan, “Yurtiçinde İstanbul Kavacık ve Bakırköy İncirli, Tekirdağ Exclusive mağazalarımızla açılışlarımıza hız kazandırdık.
Yurt dışında ise yüzde 40 büyüme hedefiyle, yine Exclusive olmak üzere Londra’da ikinci, Umman’da ilk ve Irak’taki üçüncü mağazamızı Erbil’de açarak adımızdan söz ettirdik. Hızlı başladığımız 2012’ye hem Türkiye, hem de çeşitli ülkelerde mağazalar açarak devam edeceğiz” dedi. Yeni yılda çok konuşulan bir reklam kampanyasına imza attıklarını belirten Doğtaş Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, “2012 ile tüm bu çıkışlarımıza ‘Sizinle Yaşıyoruz’ reklam kampanyamızı da ekleyerek, sektördeki gücümüzü bir kez daha vurguladık. Yeni reklam kampanyamız, 40 yıldır tüketicilerin her anında onlarla birlikte yaşayan bir marka mesajını taşıdı.
40. yılımızı kutladığımız ve yüzde 40 büyüme hedeflediğimiz bu yılda, reklam filmimizin de etkisiyle tüketicüerimizin kalbinde ayrı bir yer edineceğimizi düşünüyoruz” dedi.